قهوه دات کام

فروش قهوه , اسپرسو ساز , خرید تجهیزات کافی شاپ , انواع بلندر , قهوه ساز , دانه قهوه , لوازم آشپزخانه فروشگاه

قهوه دات کام

فروش قهوه , اسپرسو ساز , خرید تجهیزات کافی شاپ , انواع بلندر , قهوه ساز , دانه قهوه , لوازم آشپزخانه فروشگاه

خرید مادلر بار سرد

برای درست کردن یک نوشیدنی عالی و خوشمزه با مادلر، مراحل زیر را طی کنید. مواد مورد نیاز خود را در کف یک شیکر یا مخلوط کن بریزید. برخی از کوکتل ها یا نوشیدنی ها مستقیما در لیوان سرو مخلوط می شوند (نوع ظرف بستگی به نوع نوشیدنی دارد). مادلر را در کف دست خود بگیرید. به آرامی به سمت پایین فشار دهید و هم زمان آن را کمی بچرخانید. 

این حرکت را رها کرده و مجددا ادامه دهید تا مواد به اندازه کافی عصاره مواد از آنها خارج شده و با به میزان مناسب با یکدیگر مخلوط شوند (تقریبا حدود چهار تا شش بار). سایر مواد نوشیدنی (از جمله یخ، در صورت نیاز) را اضافه کنید و ادامه رسپی را برای تکان دادن یا هم زدن و اتمام مخلوط کردن نوشیدنی دنبال کنید.
مادلر های با مدل های بسیار متنوعی در بازار وجود دارند اما به طور کلی دارای ۳ جنس مختلف می باشند: چوبی، پلاستیکی و فولاد ضد زنگ، و یا ترکیبی از ۲ جنس. مادلرهای چوبی انتخاب کلاسیک و محبوب تری هستند. مزیت های این مدل که توسط بارمن ها ترجیح داده می شوند این است که: بادوام هستند، استفاده بسیار راحتی دارند، و برای استفاده در تمامی مشاغل مناسبند. اما می تواند لک شود پس باید به سرعت شسته شود، مخصوصا اگر از توت ها، میوه ها و گیاهانی که می توانند چوب را لکه دار کنند استفاده می کنید. 
اگر بخواهیم به مزایای استفاده از مادلر اشاره کنیم باید به این موارد اشاره کنیم: دارای ابعاد کوچک و وزن سبکی می باشد. کمترین فضا را در آشپزخانه یا بر روی تمپر مت به خود اختصاص می دهد. عدم نیاز به برق و یا بطری. شستشوی بسیار راحت. دوام بسیار بالا. از مادلر برای تهیه انواع نوشیدنی های سرد و خنک می توان استفاده کرد. نوشیدنی هایی مانند: موهیتو، کایپیرینیا، انواع اسموتی، لیموناد، انواع شربت ها، نوشیدنی هایی با آب گازدار، انواع کوکتل میوه ها و غیره.
source: خرید مادلر بار سرد

خرید بسکت پرتافیلتر

دو نوع عمده بسکت پرتافیلتر، تحت فشار و بدون فشار در بازار موجود دارد که هر کدام از آنها به همراه اکثر دستگاه های اسپرسو ساز هستند. تقریبا می توان گفت با دیدن این سبدها می توان تفاوت های آنها را متوجه شد. بسکت های تحت فشار یک سوراخ کوچک در قسمت بیرونی و سوراخ های بی شماری در قسمت داخلی سبد دارند. درحالی که سبدهای بدون فشار دارای سوراخ های کوچکِ زیادی در دو طرف سبد می باشند. دقیق تر به این صورت است که:
یک سبد تحت فشار: دارای دو دیواره یا لایه می باشد (دیواره داخلی با سوراخ های زیاد و دیواره خارجی با یک سوراخ) که این دو لایه به یکدیگر پرس شدند. فضای بین دو دیوار باعث ایجاد فشار در داخل سبد می شود، بنابراین یک استخراج ثابت وجود دارد (در واقع دیوار دوم در سبدهای تحت فشار باعث فشار ایجاد می شود). فشار اضافی می تواند اشتباهات در اندازه آسیاب یا فشار ضعیف در دستگاه اسپرسو ساز را جبران کند. بهترین استفاده برای درجه های کمی درشت تر و افراد مبتدی.
سبد بدون فشار: فقط یک دیوار دارد که سوراخ های زیادی دارد. به جای فشار به دیواره داخلی سبد پرتافیلتر به کیک قهوه، برای استخراج یکنواخت فشار ایجاد می کند. از آنجایی که فقط تفاله قهوه باعث ایجاد فشار می شود، تهیه اسپرسوی خوب نیاز به آماده سازی خوب دارد. یک منحنی یادگیری وجود دارد. کنترل استخراج بهتر می باشد. اما به طور کلی، استفاده از سبد پرتاتافیلتر بدون فشار دشوارتر است، اما  برای ایجاد طعم اسپرسو غنی تری و حرفه ای شدن، انتخاب بهتری است.
بسکت های پرتافیلتر ابزاری هستند که برای استخراج قهوه اسپرسو از قهوه های آسیاب شده استفاده می شوند. سبدها از نظر ابعاد و اندازه متفاوت هستند تا بتوان با آنها انواع قهوه های مختلف را بصورت تک و دوبل تهیه کرد. بسکت پرتافیلتر استاندارد در پورتافیلتر یا دسته گروپ قرار می گیرد، پودر قهوه در آن ریخته می شود و سپس در هدگروپ دستگاه اسپرسو ساز قفل می ‌گردد. و در آخر با زدن دکمه شروع دستگاه عصاره گیری شروع می شود.
سبد قهوه معمولا از فلز ساخته می شود. و در حالی که آب جوش تحت فشار از آن عبور می کند، تفاله های قهوه را در خود نگه می دارد. قسمت پایین بسکت دارای یک یا چند سوراخ است که قهوه استخراج شده از آن خارج می شود. حتما می‌ دانید آسیاب قهوه و دانه‌ های قهوه تازه از مهم‌ترین موارد برای درست کردن قهوه اسپرسو بینظیر هستند. اما، سبد های پرتافیلتر هم نیز بسیار مهم می باشند.

قیمت اسپرسو ساز صنعتی

یکی از موارد مهم برای خرید اسپرسو ساز صنعتی تعیین تعداد هدگروپ دستگاه اسپرسو ساز تجاری می باشد. زیرا  هر چه تعداد هدگروپ (محل قرارگیری پرتافیلتر) دستگاه اسپرسو ساز بیشتر باشد، نوشیدنی‌های بیشتری را می توان در ساعت و به طور همزمان درست کرد. طبق نظرسنجی های انجام شده، حدود ۶% از کافی شاپ ها از دستگاه اسپرسوساز تک گروپ، حدود ۶۸% از دستگاه ۲ گروپ، حدود ۲۴% از دستگاه های ۳ گروپ و حدود ۲% از دستگاه های بیشتر از ۴ هدگروپ استفاده می کنند.
نوع عملکرد دستگاه نکته بعدی است که باید به آن توجه کنید. اسپرسو ساز های صنعتی به سه  نوعِ، دستی، نیمه اتومات و تمام اتومات (خودکار) دسته بندی می شوند. اگر یک کافه کوچک دارید و تعداد مشتری هایتان به نسبت کم است، یک دستگاه اسپرسو ساز نیمه صنعتی (نیمه اتومات) یا دستی گزینه خوبی است. اما اگر مشتری هایتان زیاد است که باید دستگا تمام اتوماتیک خریداری کنید. و درنهایت قیمت دستگاه ها را باید مورد بررسی قرار دهید. 
با اینکه مدل های اسپرسو ساز صنعتی قیمت بالایی دارند اما با بررسی زیاد و گرفتن مشاوره می توانید بهترین دستگاه را متناسب با بودجه تان خریداری کنید. مورد بعدی این است که تعداد نوشیدنی ها را در روز (و مهمتر از آن در ساعت!) تخمین بزنید. برای مثال ممکن است شما نیاز داشته باشید ۲۰۰ شات اسپرسو را در ۱ ساعت بزنید. پس دستگاه شما باید این قابلیت را داشته باشد تا در سرویس دهی به مشتری دچار مشکل نشوید.
برای بسیاری از کافی‌شاپ ‌ها، نوشیدنی‌ های مبتنی بر اسپرسو، مانند لاته و کاپوچینو، … حدود ۷۰ تا ۸۰ درصد از کل فروش را تشکیل می ‌دهند. بنابراین انتخاب یک دستگاه‌ اسپرسو ساز صنعتی با کیفیت بالا برای موفقیت کسب‌وکار تان حیاتی است. اگر در شغل تان قهوه محصول اصلی می باشد، باید بدانید نوع دستگاه اسپرسو ساز صنعتی که برای این کار انتخاب می کنید تاثیر مستقیم بر موفقیت کسب و کار شما خواهد داشت. زیرا اگر قهوه شما بهترین نباشد، مشتری به راحتی جای شما ره به رقیب تان خواهد داد. یک قهوه عالی، با بهترین ترکیب از دانه های تازه برشته شده، تکنیک عالی دم کردن و تجهیزات عالی قهوه تجاری شروع می شود.

ایروپرس یک قهوه ساز خانگی

روش های درست کردن قهوه با این قهوه ساز بسیار زیاد می باشد. از ریز تا درشت آسیاب کردن دانه های قهوه تا حجم آب و قهوه. اما برای انجام تمام این روش ها به یک ترازوی دیجیتالی نیاز دارید. زیرا حتما باید حجم آب و میزان قهوه را اندازه گیری کنید. یکی از بهترین کارهای برای شروع یک روز پر انرژی درست کردن قهوه با قهوه ساز ایروپرس است. فقط چند دقیقه تصور کنید که صبح درحال آماده کردن قهوه ای هستید بسیار خوشمزه. قهوه ای که عطر آن کل فضای خانه یا محل کار را پر کرده و به راحتی هم آماده می شود.

علاوه بر این قهوه ساز ایروپرس قابل حمل و سبک است و می توانید آن را به راحتی در کیف دستی خود قرار داد و به هرکجا که بخواهید، آن را همراه خود ببرید. قهوه ساز ایروپرس از محبوبیت بسیار زیادی در دنیا برخوردار است. در حدی که سالانه مسابقاتی با عنوان مسابقات قهرمانی ایروپرس برگذار می شود و صدها باریستا در آن به رقابت می پردازند. 
زیرا قهوه ای که با ایروپرس تهیه می شود، قهوه ای قوی، شفاف و غنی می باشد. این قهوه ساز از دو پیستون یا سیلندر و یک نگهدارنده فیلتر تشکیل شده است. جالب است بدانید این کافی میکر دستی مخزنی برای قهوه ندارد و مستقیم بر روی فنجان قهوه قرار می گیرد.
source: ایروپرس یک قهوه ساز خانگی