قهوه دات کام

فروش قهوه , اسپرسو ساز , خرید تجهیزات کافی شاپ , انواع بلندر , قهوه ساز , دانه قهوه , لوازم آشپزخانه فروشگاه

قهوه دات کام

فروش قهوه , اسپرسو ساز , خرید تجهیزات کافی شاپ , انواع بلندر , قهوه ساز , دانه قهوه , لوازم آشپزخانه فروشگاه

مزایای اسپرسو ساز صنعتی یا نیمه صنعتی


معایب اسپرسو ساز نیمه صنعتی و صنعتی چیست؟ کارایی محدود: این نوع اسپرسوسازها معمولا حجم درست کردن قهوه اسپرسوی کمتری دارند و برای فروشگاه ‌هایی با تقاضای بالا ممکن است مناسب نباشند. هزینه بالا:  اسپرسو ساز صنعتی معمولاً هزینه بالاتری دارند که ممکن است برخی از کسب و کارها را با محدودیت بودجه مواجه کند. زمان نیاز به تعمیر: به دلیل استفاده روزانه بالا، اسپرسوساز های نیمه اتوماتیک ممکن است نیاز به تعمیرات مکرر داشته باشند. یا رسوب زدایی از آنها پیچیده تر از ماشین های صنعتی می باشد.

اشغال فضای بیشتر: اسپرسو ساز های صنعتی اغلب ابعاد بزرگی دارند و فضای بیشتری را اشغال می‌ کنند. نیاز به مهارت حرفه‌ای: نصب، تنظیمات و نگهداری از اسپرسوساز های صنعتی نیاز به مهارت ‌های حرفه‌ای دارد. انواع اسپرسوساز نیمه صنعتی نوعی قهوه ساز هستند که نیاز به ورودی دستی کاربر دارد (به صورت دستی کار می کنند) و در عین حال بخش های خاصی از فرآیند دم کردن را خودکار انجام می دهند. این ماشین‌ها معمولاً دارای یک پمپ برای رساندن آب به ذرات قهوه، یک دیگ بخار جداگانه برای گرم کردن آب، و توانایی کنترل زمان و فشار استخراج هستند. 
با دستگاه های نیمه اتوماتیک، باریستاها کنترل بیشتری بر متغیرهای دم کردن دارند و به آنها اجازه می دهد طعم و کیفیت اسپرسو را به خوبی تنظیم کنند. مانند انواع آسیاب قهوه دستی تایم مور. افزایش فروش دستگاه های اسپرسوساز نیمه صنعتی به دلیل افزایش فرهنگ نوشیدن قهوه، ظهور کافی شاپ های تخصصی و تعداد فزاینده علاقه مندان به قهوه است. علاوه بر این، دسترسی روزافزون به ماشین‌های نیمه اتوماتیک نوآورانه و پیشرفته به محبوبیت آنها کمک کرده است. 
این ماشین‌ها ویژگی‌هایی مانند کنترل دما، تنظیمات قابل برنامه‌ریزی و تکنیک‌های پیشرفته دم کردن را ارائه می‌کنند که هم برای باریستاهای حرفه‌ای و هم برای کاربران خانگی جذاب است. دستگاه‌های اسپرسو ساز صنعتی، تجهیزات قهوه‌ سازی پیشرفته‌ای هستند که برای استفاده در محیط ‌های حرفه‌ای مانند کافی‌ شاپ‌ها، رستوران‌ ها، هتل‌ها، … تولید میشوند. این دستگاه‌ها برای تهیه قهوه اسپرسو با کیفیت بالا و با ‌سرعت طراحی شده‌اند. و برای کسب ‌وکارهایی که می‌ خواهند قهوه با کیفیت بالا را برای مشتریان خود سرو کنند، ضروری است.
آنها در طیف وسیعی از اندازه ها، ابعاد و مدل ها تولید می شوند، اما همه آنها به طور معمول دارای حداقل یک هدگروهپ، یک پرتافیلتر، یک دیگ بخار، نازل بخار صنعتی، … هستند. همچنین برای بسیاری از کافی ‌شاپ‌ ها، نوشیدنی‌ های مبتنی بر قهوه اسپرسو، مانند لاته، کاپوچینو، آمریکانو، اسپرسو، … حدود ۷۰ تا ۸۰ درصد از کل فروش را تشکیل می ‌دهند.
source: مزایای اسپرسو ساز صنعتی یا نیمه صنعتی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد