قهوه دات کام

فروش قهوه , اسپرسو ساز , خرید تجهیزات کافی شاپ , انواع بلندر , قهوه ساز , دانه قهوه , لوازم آشپزخانه فروشگاه

قهوه دات کام

فروش قهوه , اسپرسو ساز , خرید تجهیزات کافی شاپ , انواع بلندر , قهوه ساز , دانه قهوه , لوازم آشپزخانه فروشگاه

خرید اسپرسوساز خوب

این مطلب به آشنایی با انواع دستگاه اسپرسو ساز و نحوه عملکرد های آن ها می پردازد، پس خواندن آن را از دست ندهید.

اگر به یک کافی شاپ یا کافه های سیار می روید و درخواست اسپرسو می کنید ، آنچه برای شما می آورد یک لیوان است که دارای مقدار کمی قهوه بسیار قوی می باشد. قهوه‌ای غلیظ که در چند ثانیه و با فشار بالای آب و با دستگاه اسپرسوساز دم‌آوری می شود و از محبوبیت و شهرت ویژه‌ای در صنعت قهوه  برخوردار است.  بسیاری از ما با این نوع دم‌آوری نه‌تنها آشنا هستیم که می‌توان گفت یکی از قهوه‌های مورد علاقه ما هم هست چرا که انواع مختلف قهوه از جمله کاپوچینو ، کافه لاته و کافه موشی …  همه با یک یا چند دستگاه اسپرسو ساز ساخته شده اند.

اسپرسو ساز با محرک بخار آب: دستگاه‌های اسپرسوساز الکتریکی با مکانیزم بخار هنوز کاربرد دارند. سادگی این دستگاه‌ها باعث سهولت در  استفاده و نگهداری می‌شود ، ضمن این که مقرون به‌صرفه و کم حجم هم هستند. روش کار این دستگاه به این صورت است که آب در یک مخزن هواگیری شده به نقطه جوش می‌رسد و بخار تشکیل می‌شود. این بخار باعث می‌شود آب با فشار از مخزن خارج و به قهوه وارد شود. این‌جا مشابه همان اتفاقی رخ می‌دهد که در قهوه جوش برقی و روگازی اتفاق می‌افتد.

اسپرسو ساز با محرک پیستونی یا اهرمی: باریستا با استفاده از دستگاه‌های اسپرسو ساز پیستونی می‌تواند بر روی فرایند تهیه قهوه کنترل داشته باشد. اگر یک قهوه به‌خصوص برای دم کشیدن به تزریقی طولانی‌تر یا عصاره‌گیری بیشتر توسط فشار نیاز داشته باشد، این کار به راحتی امکان‌پذیر است.

اسپرسو ساز با محرک پمپی: این دستگاه‌ها با استفاده از یک پمپ الکتریکی برای هدایت آبی که گرم شده از مخزن دم کشیدن به بستر قهوه کار می‌کنند.

source: خرید اسپرسوساز خوب

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد